środa, 24 października 2012

Moda na jesień 2012

Pamiętacie dopasowane płaszczyki, szczupłe w talii, które były modne i dostępne niemalże w każdym sklepie przez ostatnich parę lat?
Możecie się ich w tym sezonie pozbyć bez większych wyrzutów sumienia, gdyż w tym i podejrzewam, że także przyszłym sezonie będą królować obszerne, luźne nakrycia wierzchnie inspirowane głównie modą lat 70-90.

Chanel Fall 2012


Topshop Fall 2012

Gaultier Fall 2012


Kolory na tą jesień są dość przewidywalne. Widać w nich pozostałości z zeszłego lata, pastele, jak i typowe jesienne kolory. Zabrakło w tym roku czerwieni ale mamy za to mocny pomarańcz i róż. 

Mi osobiście modele na tegoroczną jesień odpowiadają. Bardzo nie lubię zimna więc z radością założę obszerniejszy płaszczyk czy kurtkę a pod to ciepły sweter nie bojąc się o to, że zniekształcę moją sylwetkę.
A wam jak się podobają kolekcje na ten sezon?


4 komentarze:

  1. smiałam sie jak za pierwszym razem zobaczylam chanel, bo wygląda dokladnie tak jak wszystko to z czym myslalam że nigdy nie bede mieć stycznosci a jest szczątkową iloscią szafy mojej mamy, i ktorego ani ja ani moja mama nie chcialysmy się dotykać. w sumie suabe jest tylko to, że wszyskosc dojrzalych, starszych kobiet wygladalaby w tym imo smeisznie i niekorzystnie, ale dla młodych jak najbardziej jessss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja większość kolekcji Chanel naprawdę uwielbiam. Może ta jesień mi u nich nie za bardzo przypadła do gustu bo zdaje mi się, że brakuje im właśnie tego "chanel" ale generalnie to zawsze mnie ich kreacje zauroczą...

      Usuń
  2. Czyli nic dla mnie. Strasznie to denerwujace ze wiekszosc rzeczy obecnie, ktore sa 'TOP' to obszerne ciuchy w ktorych kazdy kto jest przy kosci (nie mowie tutaj o giga brzuchu i szczuplych nogach bo wtedy to sie sprawdza tylko chyba) bedzie wygladal jak chodzaca beczka kiszonek : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo, nie trzeba na siłę podążać za modą, jeśli wiesz w czym najlepiej wyglądasz to powinnaś to nosić, można ewentualnie pokombinować z kolorami :>

      Usuń