wtorek, 11 lutego 2014

Urodziny!

Hej!
Szóstego lutego odbyły się moje ekhehehe21eeehehem urodziny.

(zdjęcie zrobione chwilkę przed moją imprezą urodzinową.)

Bawiłam się bardzo dobrze z moimi najbliższymi przyjaciółmi a potem w klubie, gdzie barman odśpiewał mi chyba najsmutniejszą wersję "100 lat" jaką tylko w życiu słyszałam.... hehe.
Nie spodziewałam się też nawet, że od przyjaciół dostane takie wspaniałe prezenty jak; świetną książkę o modzie, whisky, słodycze czy śliczne akcesoria. (BARDZO WAS KOCHAM!)



Eh pierwsze kroki w dorosłym życiu nie są łatwe ale sporo mam już za sobą, więc mam nadzieje,że kolejny rok upłynie mi jak najprzyjemniej (i nie za szybko!!).

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! (wyglądasz na jakieś 18)


    http://nikishii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj naj naj~!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego !
    Spełnienia marzeń !
    Tysiąc lat !!! <3

    fastwalking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń